A világ egyik legnagyobb ruházati vállalata, a japán Fast Retailing vállalathoz tartozó, 2300 boltot üzemeltető Uniqlo saját kollaborációt hozott össze Murakami Haruki íróval: a regényei és rádióműsora ihlették a pólókat. Március közepétől lehet megvásárolni a 8 pólót, amelyek nem szuperkülönlegesek, viszont megtalálhatók rajtuk az írók kedvenc témái: madár, macska, lemezek.
A kollab legjobb része, hogy készítettek egy interjút Murakamival rádiózásról, Olaszországban viselt nyakkendőkről, divatról, öltözködésről, vagyis elég általános kérdéseket tettek fel, amelyek pont ezért nagyon szórakoztatóak.
Pár érdekességet szemléztünk az interjúból:
- egyedül szokott zenét hallgatni, a rádiózásban jó, hogy bármiről beszélhet, és még jobb, hogy nem ismerik fel az utcán emiatt
- emlékezetes rádióslágerek az életéből a Beatlestől a Please Please Me, a Doorstól a Light My Fire és a Beach Boystól a Surfin' USA
- ha valaki a hétköznapi öltözködésében komfortosan érzi magát, az nagyszerű, nem szereti, ha valaki tetőtől talpig márkás ruhákba bújik
- régen Paul Newman öltözködését másolták a Célpontban című filmből, valamint George Peppardot az Álom luxuskivitelben című filmből
- nyáron mindig rövid nadrágot, pólót és flipflopot hord,
- ehhez képest Olaszországban mindig nyakkendőt hordott.