Februárban elindult a KönyvmolyGalaxis cégcsoport, ennek új márkája pedig a Happily. Utóbbi célja az olvasói közösségek erősítése, valamint az, hogy átalakítsa és emberivé tegye az egyre inkább elterjedő automatizált kapcsolattartást.
Az új könyves közösség, a Happily Könyvklub a személyes kapcsolatok ápolásra fókuszál: amellett, hogy tagjainak számos meglepetéssel és előnyökkel kedveskedik, arra is figyelmet fordít, hogy kérdések esetén valós személyek, ne pedig gépek álljanak az olvasók rendelkezésére - írják közleményükben.
Éppen ezért a Happily élő, az olvasmányok és a könyvesboltok világában járatos olvasószolgálatot biztosít a könyvek után böngészőknek. Mindehhez élő üzenőfelület áll rendelkezésre minden nap 8 és 20 óra között. Emellett a szervezők azt ígérik, hogy a hozzájuk fordulóknak személyre szabottan is ajánlanak könyveket.