Keresés

Keresési találatok „” Kifejezésre

Mire gondolt a költő? – Provokatív kisfilmet készített a Vates költészet napjára

Mire gondolt a költő? – Provokatív kisfilmet készített a Vates költészet napjára

Ha nekünk szól az irodalom, miért maradunk ki belőle? – szegezi nekünk a kérdést a Vates költészetnapi videója, amely az irodalomtanítás módszereit figurázza ki. 

Dragomán György, Lackfi János, Szabó T. Anna, Tóth Krisztina és Varró Dániel irodalomórát fog tartani

Dragomán György, Lackfi János, Szabó T. Anna, Tóth Krisztina és Varró Dániel irodalomórát fog tartani

Ma indul a Szépírók Társaságának új oktatási programja, amely az Európai Unió támogatásával valósul meg, és amelynek lényege, hogy egy budapesti és négy vidéki középiskolában tartanak irodalomórákat kortárs írók. Czinki Ferenc a Magyar Narancsnak mondta el, mi a program célja.

Még mindig ott tartunk, hogy minden nagy költő és író halott

Még mindig ott tartunk, hogy minden nagy költő és író halott

Az iskolai magyartanítás laikusok számára is legkönnyebben megfogható része a kötelező olvasmányok listája. De mi az oka annak, hogy az iskolai kánon olvasmányai nem vagy nem eléggé szólítanak meg egy gyereket? Mit tud kezdeni egy tizenöt éves az Antigonéval és be lehet-e csatolni a kortársakat a rendszerbe? Péczely Dórával és Király Leventével beszélgettünk.

Wass Albert és Szabó Magda is nagyobb hangsúlyt kap az új alaptantervben

Wass Albert és Szabó Magda is nagyobb hangsúlyt kap az új alaptantervben

Nényei Pál: Érthetetlen a kötelező olvasmányok körüli feszültség

Nényei Pál: Érthetetlen a kötelező olvasmányok körüli feszültség

Hogyan tanítsunk irodalmat középiskolában?

Hogyan tanítsunk irodalmat középiskolában?

Milyen kötelező olvasmányokra van szükség?

Milyen kötelező olvasmányokra van szükség?

Nyáry: Az írók nem szobrok

Nyáry: Az írók nem szobrok