Keresés

Keresési találatok „” Kifejezésre

Az új trend: parfüm, csípős szósz, melegítő a könyv mellé

Az új trend: parfüm, csípős szósz, melegítő a könyv mellé

Amerikai könyvkiadók és írók mostanában ezzel a módszerrel népszerűsítik az új megjelenéseket.

Mi kell a turistának? Csak rombolja az AI a kultúrát? Mi értelme a podcasteknek? – Íme, a Nagy Kreatív Kultnap!

Mi kell a turistának? Csak rombolja az AI a kultúrát? Mi értelme a podcasteknek? – Íme, a Nagy Kreatív Kultnap!

A Nagy Kreatív KultNapon mindent megtudhatsz a kulturális kommunikációról és marketingről, amit ma érdemes. A Könyves olvasóinak pedig még valamivel kedveskedünk – részletek a cikkben!

LeBron James a kosárlabda mellett a sportmarketinget és üzleti életet is megváltoztatta- Összekötve Tőrös Balázzsal

LeBron James a kosárlabda mellett a sportmarketinget és üzleti életet is megváltoztatta- Összekötve Tőrös Balázzsal

Egy visszautasított 100 millió dolláros szerződésről, jó és rossz marketingdöntésekről, örökségről beszélgettünk Tőrös Balázzsal.

Részletekben fedi fel új könyve borítóját King

Részletekben fedi fel új könyve borítóját King

Van felesleges nyolcvanmilliója, és gyorsan olvas? Csapjon le James Patterson könyvére!

Van felesleges nyolcvanmilliója, és gyorsan olvas? Csapjon le James Patterson könyvére!

Hosszú távon a történet fontosabb a reklámnál

Hosszú távon a történet fontosabb a reklámnál

A britek matricákkal dekorálhatják Murakami új regényét

A britek matricákkal dekorálhatják Murakami új regényét

Romantikus hangulatba kerülnek a csokitól a könyvvásárlók

Romantikus hangulatba kerülnek a csokitól a könyvvásárlók

Meglőtte magát az író, mert jó reklámnak tűnt

Meglőtte magát az író, mert jó reklámnak tűnt