Keresés

Keresési találatok „” Kifejezésre

24 vagyok: a BookTok nem az én világom

24 vagyok: a BookTok nem az én világom

Lehet, hogy népszerűsíti a könyveket, de a BookTok működése szembemegy mindazzal, ami az olvasást különlegessé teszi. Vélemény.

#BookTok: Megmentheti a TikTok az olvasást?

#BookTok: Megmentheti a TikTok az olvasást?

A TikTokon létrejött könyves közösségek világszerte határozzák meg a fiatalok olvasási szokásait. A #BookTok címkével ellátott videókban elsősorban lányok és fiatal nők osztják meg olvasmányélményeiket, és mostanra már a könyvpiacra is kimutatható hatással vannak.

Az új TikTok-trend: roskadozó könyvespolcok, mesés otthonok

Az új TikTok-trend: roskadozó könyvespolcok, mesés otthonok

Új trend jelent meg a TikTok világában: a könyvekkel és műtárgyakkal megpakolt otthon. A „bookshelf wealth”-ként elterjedt stílus lényege, hogy úgy hasson, mint amit hosszú évek hozzáértő gyűjtőmunkája hozott létre.

A TikTok beszáll a könyvbizniszbe: mostantól közvetlenül a felhasználók számára értékesít

A TikTok beszáll a könyvbizniszbe: mostantól közvetlenül a felhasználók számára értékesít

A BookTok népszerűségének további kiaknázása érdekében a közösségi médiaóriás lehetővé teszi a felhasználók számára, hogy kiadókkal és kiskereskedőkkel kötött partnerségeken keresztül vásárolhassanak könyveket a TikTok Shopon keresztül.

Bestseller-listára repíti a BookTok a könyveket

Bestseller-listára repíti a BookTok a könyveket

Fiatal TikTok-felhasználók tesznek ismét népszerűvé már elfeledtnek hitt könyveket. A futótűzként terjedő BookTok-jelenség pedig egyre nagyobb hatással van a kiadók és könyvkereskedők munkájára is.

A TikTok egyre nagyobb hatással van a könyvpiacra

A TikTok egyre nagyobb hatással van a könyvpiacra

Egyre több BookTok videó jelenik meg a közösségi videómegosztó felületen, és ezek már elkezdtek hatni a könyvkiadókra és a bestseller-listákra is.