Szeptember végén lesz a Kortárs Irodalmi Verseny döntője

.konyvesblog. | 2016. szeptember 20. |

logo_kiv.jpgA Kortárs folyóirat és a Kortárs online 2016 márciusában második alkalommal hirdette meg középiskolások számára Kortárs Irodalmi Versenyét.

A háromfordulós tanulmányi versenyre közel 150 diák jelentkezett, 3-4 fős csapatokban. A második forduló értékelését követően, 2016 júniusában közülük kerültek ki azok, akik végül bejutottak a döntőbe: a pécsi Megyervárosi Iskola Árpád Fejedelem Gimnázium és Általános Iskola, a szintén pécsi Leőwey Klára Gimnázium, a barcsi Kaposvári SZC Dráva Völgye Gimnáziuma, Szakgimnáziuma és Kollégiuma, a budapesti ELTE Trefort Ágoston Gyakorló Gimnázium és a szintén budapesti Eötvös József Gimnázium egy-egy csapata.

A Kortárs Irodalmi Verseny döntőjére 2016. szeptember 30-án, pénteken 14:00-kor kerül sor a Deák 17 Gyermek és Ifjúsági Művészeti Galériában. (1052, Budapest Deák Ferenc u. 17. I. emelet).

A döntő nyilvános, a szervezők minden érdeklődőt szívesen látnak.

Olvass minket e-mailben is!

  • Személyes ajánló a legérdekesebb tartalmainkról!
  • Extra tartalom csak feliratkozóknak!
  • Így biztosan nem maradsz le a legfrissebb könyves hírekről!
  • Nem spammelünk, heti 1-2 levelet küldünk.

Könyves Magazin Hírlevél

TERMÉSZETESEN OLVASUNK
...
Zöld

Harari az AI-ról: Soha ne idézz meg olyan erőt, amit nem tudsz irányítani

Felejtsd el a hollywoodi képsorokat az utcákon randalírozó, fegyveres robotokról, az AI valósága sokkal veszélyesebb – figyelmeztet az izraeli történész és író Harari az új könyvében, amiből a Guardian közölt exkluzív részletet.

...
Zöld

A fantáziád segít a legtöbbet az ökológiai válság ellen - Olvass bele a Világelejébe!

Folyton reménytelen elemzésekkel találkozol? Olvasnál már végre valami lelkesítőt is az ökológiai válság kapcsán? Mutatunk egy részletet.

...
Zöld

Másképp kezeli a gyerekek agya a nyomtatott és a digitális szöveget

A digitális korban a hagyományos nyomtatott médiáról a képernyőre váltás általános tendencia, mely a gyerekeket is érinti. Egy tanulmány nemrégiben rámutatott arra, hogy az agyban zajló folyamatok nem pontosan ugyanazok, amikor a gyerekek digitális eszközről vagy nyomtatott kiadványból olvasnak.