A Líra Könyv Zrt. 2009-ben elnyerte a Superbrands, és az üzleti márkákat elismerő Business Superbrands díjakat.
A rangos elismerést a cég a következő közleményben kommentálta, bár csak ne tette volna:
A Líra csoport elkötelezett a minőségi könyvkiadás és kereskedelem mellett. Hiszünk abban, hogy a XXI. század technikai vívmányai kitágítják a Gutenberg-galaxis lehetőségeit. Az agrártársadalmakat, az ipari korokat, a szolgáltatások évszázadát végigkísérte az írásbeliség fejlődése, az olvasni tudás széleskörű elterjedése, a könyv mindennapi fogyasztási cikké válása. Ez a fejlődési pálya biztosan nem törik meg, inkább kiteljesedik a tudásalapú társadalomban. Mert olvasni jó. Mert újságot, e-mailt, titkos iratot olvasni hasznos. Könyvet olvasni nem csak hasznos, jó is. Ezért arra törekszünk, hogy üzleteinkben felkészült munkatársak várják az olvasnivágyókat, kereskedőink éppoly alapos tájékoztatást adjanak vásárlóinknak, mintha azok egy kiváló könyvtároshoz fordulnának segítségért. Hetven könyvesboltunkban nemcsak sikerkönyveket kínálunk, hanem a lehető legszélesebb, igényes választékot kívánjuk nyújtani. Büszkék vagyunk a Superbrands és a Business Superbrands díjainkra, mivel ez nemcsak az elismerés jele, hanem emellett arra is ösztönöz bennünket, hogy tovább haladjunk a jelenlegi úton és további fejlődésre törekedjünk."