Online hotelben bonyolítja szerelmeit egy brit romantikus kiadó

.konyvesblog. | 2014. május 08. |

hotel.jpgA hagyományos történetmesélés ideje leáldozott. Legalábbis a romantikus könyveket megjelentető brit Mills&Boon kiadó szerint, akik azt ígérik, hogy több mint 800 darabból álló online világukkal a feje tetejére fogják állítani az egészet. A kiadó - amelynek anyavállalatát, a Harlequint nemrég kebelezte be Rupert Murdoch óriáscége, a News Corp – létrehozta a The Chatsfield nevű online hotelt, ami romantikus történetek gyűjtőhelye lesz.

A stílus, a látvány és a botrányok világában az olvasók megismerhetik Jesse-t, a hotel vezető asszisztensét, aki fogadott a legjobb barátjával, hogy három hónapig nem randizik senkivel, találkozhatnak a médiamogul playboy-jal és a szobalánnyal, aki néha felcsap escortlánynak, és persze egy titoknak is a nyomába eredhetnek. A történetek a Facebookon, YouTube-videókban, blogokon, novellákban és a Twitteren bonyolódnak, a szereplők életébe pedig az olvasóknak is lesz beleszólásuk. A romantikarajongók követhetik majd a szereplők saját Facebook- és Twitter-oldalát, sőt még az emailjeiket is elolvashatják. A kiadó pedig azt ígéri, arra a szereplőre fekteti majd a legnagyobb figyelmet, akire az olvasók is.

A Mills&Boon szerint a digitális történet nem olyan, mint egy átlagos e-könyv hiperhivatkozásokkal, vagy videókkal - sokkal több annál. A hagyományos történetmesélést áthelyezik az online világba, hiszen az olvasók már eleve ott lógnak és ott is szórakoznak. Valami nagyon kortárs dolgot szeretnének létrehozni, olyasmit, mint a most futó népszerű sorozatok, például a Modern Family vagy a Mad Men. Szerintük ez a fajta történetmesélés teljesen új, és még soha egyetlen kiadó sem csinált semmi ehhez hasonlót.

A közönség kezdetben nyolc Chatsfield-történetre számíthat, amelyek a következő három hónapban lesznek elérhetők. Ha sikertörténet kerekedik a hotel lakóinak életéből, a kiadó elindít majd egy második Chatsfield-sorozatot is. Természetesen a rajongóknak is lesz lehetőségük elmesélni a saját történeteiket a hotel oldalán, ahol saját profilt is létrehozhatnak.

A kiadó egyelőre nem tudja, hogy a projekt mikor ér véget és merre tart, de úgy tűnik, nem aggódnak különösebben, mert szerintük egy történetet is pont ez a bizonytalanság tesz igazán jóvá.

Forrás: Guardian