Kampány indult azért, hogy egy kamasz se maradjon magára
ko

Kampány indult azért, hogy egy kamasz se maradjon magára

Közös kampánnyal hívja fel a kamaszok figyelmét a Kék Vonal Gyermekkrízis Alapítvány és a Csimota Kiadó, hogy van kihez fordulni, ha nehézséggel küzdenek. 

Az éjjel-nappal, ingyenesen és név nélkül elérhető lelkisegély-szolgáltatást működtető Kék Vonal Gyermekkrízis Alapítvány és a gyerek és ifjúsági könyveket megjelentető, progresszív Csimota Kiadó egy különleges együttműködés keretében hívja fel a kamaszok figyelmét: Van, aki meghallgat és segít! Az együttműködés részeként Solti Gyöngyi Nem beszélünk róla című ifjúsági regényében elhelyezték a Kék Vonal elérhetőségét is, hogy minden érintett tudja, van kihez fordulnia, ha jól esne beszélgetni az érzéseiről.

solti gyöngyi
Nem beszélünk róla
Csimota, 2024, 145 oldal
Solti Gyöngyi: Nem beszélünk róla könyv

Van, aki meghallgat  – üzenik a fiataloknak

Ezen felül az elkövetkező hetekben együttes közösségimédia-posztokkal is felhívja a figyelmet arra,  mennyire fontos, hogy ha egy fiatal nehézséggel küzd, ne maradjon egyedül a problémáival. A Csimota Kiadó könyveiből idézetekkel mutatják meg, milyen helyzetek lehetnek azok, amikor egy Kék Vonalas beszélgetés sokat segíthet. 

-

„Már az első találkozásunkkor megfogalmazódott bennünk, hogy kiadványainknak rengeteg olyan főszereplője van, akik maguk is felhívhatnák a Kék Vonalat. Fontosnak tartjuk, hogy olyan történeteket is hozzáférhetővé tegyünk, amikről nehéz beszélni, az olvasók mellett viszont már nem tudunk ott lenni. Ezért hálásak vagyunk az olyan szervezeteknek, mint amilyen a Kék Vonal Gyermekkrízis Alapítvány, amiért

értő figyelemmel vannak a gyerekek iránt a nap huszonnégy órájában, biztosítva, hogy történeteikkel ne maradhassanak magukra.

Az együttműködésünkben nagyon jól kiegészítjük egymást, ami nálunk absztrakt, náluk konkrét, és amilyen beszélgetéseket mi csak szeretnénk, ha elindítanának a könyveink, ők nap mint nap el is indítják” – mesélt a közös munkáról Gáspár Sára, a Csimota Kiadó szerkesztője.

Lévai Tímea, a Kék Vonal kommunikációs vezetője hozzátette: „A Kék Vonalnál mindig sokat jelent, ha tudunk történetekhez kapcsolódni, hiszen a saját Kék Vonalas történeteinket titoktartás védi. Ezért is dolgoztunk nagy örömmel közösen a Csimota Kiadóval, abban bízva, hogy minél több fiatalhoz eljut az üzenet:

van, aki meghallgat!”

A történetnek pedig itt nincs vége: a Csimota webshopjában most a KEKVONAL kuponnal vásárolt könyvek árának 10%-ával a Kék Vonal Gyermekkrízis Alapítványt támogatják az olvasók. 

Kék Vonal Gyermekkrízis Alapítvány

Az évente több mint 20 000 megkeresést fogadó Kék Vonal Gyermekkrízis Alapítvány gyermekeknek és 24 éven aluli fiataloknak, valamint az értük aggódó felnőtteknek nyújt támogatást a nap 24 órájában elérhető, ingyenes és anonim 116 111-es lelkisegély-vonalon, valamint írásban, chaten és levélben a weboldalon.