Ha van felület, ahol biztosan nem számítunk a világirodalom klasszikusaira, az egy wcpapír-reklám. Franz Kafka kultnovellája, Az átváltozás viszont még oda is bejutott. Akár azt is mondhatnánk, hogy amikor egy reggel Gregor Samsa nyugtalan álmából felébredt, az ágya helyett egy wcpapír-reklámban találta magát.
A reklám a Charmin nevű amerikai papírgyár termékét népszerűsíti, méghozzá egy medvecsalád közreműködésével. Miért is ne élveznénk a wc-re járást, kérdezték a kreatívok, medvéék lánya pedig már lobogtatta is Kafka bogármeséjét, hűséges társát a kényszerű fürdőszoba-sessionöknél.
Nem lepődnénk meg, ha pár hónap múlva megjelenne egy statisztika, amely szerint a tengerentúlon jelentősen megugrott az érdeklődés egy bizonyos Franz Kafka mágikus világa iránt. Addig is itt a kafkai groteszk iskolapéldája, a kötelező olvasmány a WC-n.
Forrás: NYDailyNews